ONS WERK

Verpakkingsdesign is een vak. Het vraagt om creativiteit en inspiratie. ‘Precies het juiste sfeertje voor bij jouw product’. Maar het vereist ook merk-strategische kennis, ervaring en technische knowhow. Weten waar het merk voor staat. Dit door vertalen naar een visuele merkidentiteit. En hoe dit te versterken ten opzichte van concurrentie. Daarvoor verdiept Magasin General zich in de markt, de concurrentie (wat typeert hun verpakkingen of vormgeving) en duiken we ‘in’ de doelgroep. De uitvoering is in goede handen. De kenmerken van verpakkingsmaterialen, wet- en regelgeving, technische richtlijnen, lettergroottes, EAN-codes en gewichtsaanduidingen, dit is voor ons gesneden koek.

HUISSTIJL & LOGO
Verpakkingsdesign is ons specialisme, maar onze ervaring in grafische vormgeving gaat veel verder. Wij ontwikkelen een logo of volledige huisstijl tot aan een rijk pallet aan middelen zoals brochures, flyer en displays.